loading...

ایرانفا

بازدید : 11
چهارشنبه 23 شهريور 1401 زمان : 11:46

در چند سال گذشته توسعه اپلیکیشن برنامه نویسی موبایل به یک صنعت پررونق تبدیل شده است. در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که 2.3 میلیون توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل وجود دارد که وقف خود را برای همگام شدن با تقاضای صنعت دارند.

در چند سال گذشته توسعه اپلیکیشن موبایل به یک صنعت پررونق تبدیل شده است. در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که 2.3 میلیون توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل وجود دارد که وقف خود را برای همگام شدن با تقاضای صنعت دارند.

در واقع، طبق گفته اپل، در سال 2013، 1.25 میلیون اپلیکیشن در فروشگاه اپلیکیشن اپل ثبت شد و 50 میلیارد دانلود و 5 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت شد. با این نوع اعداد صنعتی، به زودی مشخص می شود که توسعه اپلیکیشن موبایل یک عامل کلیدی برای موفقیت کسب و کار است.

بزرگترین مزایای برنامه های موبایل برای مشاغل

ایجاد و توزیع اپلیکیشن موبایل مزایای متعددی دارد. در زیر چند مورد از مزایای برتر برای مشاغل در طیف گسترده ای از صنایع آورده شده است.

افراد بیشتری با تلفن های هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند

با افزایش تعداد افرادی که از طریق گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند، توسعه اپلیکیشن موبایل توانایی منحصر به فردی برای دسترسی به تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان بالقوه را دارد. بر اساس پروژه اینترنتی PewResearch حدود 67 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند در ایالات متحده از تلفن های هوشمند خود برای دسترسی به اینترنت به صورت روزانه استفاده می کنند. مطالعات اخیر همچنین نشان می دهد که تا سال 2017 تعداد دانلود اپلیکیشن ها به 200 میلیارد افزایش خواهد یافت و درآمد اپلیکیشن های موبایل بعدی به 63.5 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. دلیل این اعداد استثنایی در رشد مداوم فروش گوشی های هوشمند و تبلت ها نهفته است.

نه تنها فروش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها افزایش یافته است، بلکه تعداد اپلیکیشن‌های نصب‌شده موبایل نیز به‌طور تصاعدی افزایش یافته است. پروژه اینترنتی PewResearch نشان می دهد که تقریباً 50 درصد از تمام کاربران گوشی های هوشمند برنامه های تلفن همراه را نصب کرده اند. از این درصد، دو سوم افراد، کاربران عادی اپلیکیشن موبایل هستند. این آمار نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های موبایل فرصتی منحصربه‌فرد برای تعامل با نوع کاملاً جدیدی از مشتری دارند، مشتری که دائماً به اینترنت و فضای تجارت جهانی متصل است. در اصل، یک اپلیکیشن موبایل به شما این امکان را می دهد که میلیون ها مشتری جدید را در دسترس داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک برنامه موثر توسعه دهید و از مزایای زحمات خود بهره مند شوید.

ایجاد وفاداری

برنامه‌های موبایل برای افزایش مداوم وفاداری مشتریان، به‌ویژه در بخش خرده‌فروشی، کار می‌کنند.

برند خود را تقویت کنید

برنامه های موبایل فرصت منحصر به فردی را برای تقویت برند از طریق کانالی جدید ارائه می دهند. از طریق برنامه های تلفن همراه، مشتریان تشویق می شوند تا نسخه رایگان مارک تجاری را دانلود کنند، جایی که می توانند تنظیمات برگزیده را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنند.

دید خود را افزایش دهید

در سال 2013، بیش از 50 میلیارد دانلود اپلیکیشن موبایل در فروشگاه اپل وجود داشت.

دسترسی خود را افزایش دهید

کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها دائما در حال حرکت هستند. این بدان معناست که آنها همیشه وقت ندارند وارد یک وب سایت تلفن همراه شوند. و این وب سایت های تلفن همراه برای خوانایی و ناوبری طراحی شده اند، نه برای مدیریت فرآیند. اپلیکیشن‌های موبایل به کاربران اجازه می‌دهند تا دسترسی آسان و کاربردی به اطلاعات، محصولات، خدمات و فرآیندهای مورد نیاز خود در زمان واقعی داشته باشند و برای تعامل دستی بهینه شده‌اند.

افزایش فروش از طریق اپلیکیشن ها

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهد که کاربران اپلیکیشن موبایل زمان بیشتری را روی اپلیکیشن موبایل شرکت می‌گذرانند، سپس در وب‌سایت موبایل شرکت صرف می‌کنند.

همانطور که ما همچنان به یک جامعه موبایل محور تبدیل می شویم، جای تعجب نیست که برنامه های تلفن همراه در مرکز فشار توسعه قرار دارند. توسعه یک اپلیکیشن موبایل می‌تواند راه‌های زیادی را به سمت سوق دادن شرکت شما به دست مشتریان جدید و موفقیت‌های تجاری آینده انجام دهد.

طراحی اپلیکیشن با کاتلین را برای ساخت برنامه های اندرویدی پیشنهاد می کنیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 2468
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی