loading...

ایرانفا

هوآوی و آنر هم اخیراً مدل‌های فوق‌العاده‌ای را تولید کرده‌اند. در ادامه به برخی از ویژگی های خرید لپ تاپ میت بوک 13 هواوی اشاره خواهیم کرد.

بازدید : 228
سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 9:50

شرکت هوآوی یکی از تولید کنندگانی است که همه ما آن را با گوشی‌های موبایل می‌شناسیم؛ اما جالب است بدانید که این شرکت محصولات فوق‌العاده دیگری را هم هر ساله تولید می‌کند. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید لپ‌تاپ فعالیت دارند که از آن جمله می‌توان به مدل‌های مختلف لپ تاپ ایسوس، ایسر و سایر شرکت‌های سازنده اشاره کرد. هوآوی و آنر هم اخیراً مدل‌های فوق‌العاده‌ای را تولید کرده‌اند. در ادامه به برخی از ویژگی های خرید لپ تاپ میت بوک 13 هواوی اشاره خواهیم کرد.

خرید لپ تاپ میت بوک 13 هواوی

طراحی لپ تاپ 13 اینچی هوآوی مدل Matebook 13 WRTB-WFE9L

این لپ تاپ سال گذشته در نمایشگاه CES رونمایی شد. لپ تاپ میت‌بوک ۱۳ از طراحی زیبایی برخوردار بوده و ابعاد آن 286×211×14.9 میلی‌متر وزنی برابر با 1.3 کیلوگرم دارد. از‌این‌رو اگر به دنبال یک مدل لپ تاپ سبک وزن هستید که بتواند شما را همیشه و همه جا همراهی کند، لپ تاپ هوآوی میت بوک دقیقاً همان مدل مورد نظر شماست. بر خلاف بسیاری از مدل‌های لپ تاپ ارزان قیمت که این روزها در بازار موجود بوده و از پلاستیک ساخته شده‌اند، این مدل از آلیاژ آلومینیوم در ساخت بدنه کمک گرفته است؛ بنابراین، علاوه بر سبک بودن مقاومت قابل‌توجهی نیز دارد. از نظر آپشن‌های رنگی هم در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده است.

یکی از مهمترین قطعاتی که در لپ‌تاپ‌ها بیشتر از سایرین با آن در ارتباط هستیم کیبورد است. ارگونومی بودن و اینکه بتوان به راحتی با آن تایپ کرد موردیست که بسیاری از شماها باید در هنگام خرید لپ‌تاپ در نظر داشته باشید. در ادامه بررسی خواهیم کرد که لپ تاپ هوآوی مدل WRTB-WFE9L به چه صورت عمل کرده است. این مدل در مجموع کیبورد راحتی داشته و به راحتی می‌توانید با آن تایپ کنید. به طور کلی دکمه‌های کیبورد به صورت مربعی طراحی شده‌اند و زوایای گردی دارند. اندازه این کیبورد هم به گونه‌ای است که کاربر در هر حالت می‌تواند از آن استفاده کند، برای مثال به راحتی می‌توانید هوآوی میت‌بوک ۱۳ را روی پای خود گذاشته و تایپ کنید.

تاچ پد و ناحیه لمسی نیز در لپ تاپ هوآوی میت‌بوک ۱۳ وجود داشته و به اندازه کافی بزرگ است که انعطاف‌پذیری بیشتری را در هنگام استفاده برای شما به ارمغان خواهد آورد. ارتفاع کلید‌های کیبورد نیز بسیار مناسب و درحدود 1.2 طراحی شده است. دقت این صفحه چند لمسی در HUAWEI MateBook 13 بسیار بالاست این امکان نیز وجود دارد که بتوانید حساسیت آن را کم و زیاد کنید. این بار می‌توانید با کشیدن سه انگشت به پایین از نمایشگر اسکرین شات بگیرید. به طور کلی می‌توان گفت که کار کردن با لپ تاپ هوآوی میت بوک 13 لذت بخش بوده و به عنوان یک همراه سبک وزن، جمع‌و‌جور می‌توانید روی این لپ تاپ کاربردی هوآوی هم حساب کنید.

سنسور اثر انگشت WRTB-WFE9L:

در برندهای مطرح بازار این ویژگی را تنها می‎‌توان در مدل‌های تراز اول دید؛ اما این لپ تاپ ارزان قیمت هوآوی از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این بار سنسور اثر انگشت در قسمت بالای کیبورد و سمت راست جای گرفته و با دکمه پاور یکی شده است.

نمایشگر WRTB-WFE9L:

نمایشگر استفاده شده در این لپ‌تاپ 13اینچی است. این نمایشگر رزولوشن ۱۴۴۰×۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و با بکارگیری نسبت تصویر 3:2 بیشترین نمایشگر با حداقل حاشیه را در اختیار شما قرار خواهد داد. در واقع این مدل لپ تاپ هوآوی تجربه لذت بخشی از تماشای فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع این نسبت تصویر این نمایشگر را جهت خواندن و نوشتن نیز ایده‌آل می‌کند. ارائه رنگ بسیار خوبی داشته و زاویه دید بسیار خوبی نیز دارد، بنابراین اگر هم به طور مستقیم به نمایشگر نگاه نکنید تفاوت رنگی را متوجه نمی‌شوید. روشنایی این نمایشگر نیز به 300 نیت می‌رسد.

پردازنده WRTB-WFE9L:

یکی از مهمترین مواردی که هر خریدار در نظر می‌گیرد پردازنده یک دستگاه لپ تاپ است در ادامه بررسی خواهیم کرد که این لپ تاپ هوآوی از چه تراشه‌ای استفاده کرده است. پردازنده گرافیکی که در این مدل استفاده شده GeForce MX250 است که در مدل‌های معمولی‌تر این شرکت به چشم نمی‌خورد.

HUAWEI MateBook 13 از پردازنده 8 هسته‌ای شرکت اینتل به نام core™ i7-10510U و پردازنده گرافیکی GeForce® MX250 شرکت انویدیا استفاده کرده است که عملکرد سخت افزاری بی نظیری را برای آن به ارمغان آورده است. پردازنده‌ای که در هوآوی میت بوک 13 اینچی مورد استفاده قرار گرفته در واقع یکی از تراشه‌های میان رده است که شرکت‌ها از آن در محصولات خود استفاده کرده‌اند. اگر بخواهید از عملکرد این مدل بدانید می‌توان گفت که مشابه به تراشه‌های i7-8650U و i7-8565U است با این تفاوت که این مدل از سرعت کلاک بالاتری برخوردارست. در رابطه با عملکرد این تراشه هم خاطر نشان می‌کنیم که همانند اکثر تراشه‌های میان رده از پس عملکرد‌های متداول روزانه بر می‌آید. از‌این‌رو می‌تواند هم برای محیط کار و هم برای خانه مناسب باشد. حتی اگر عملکرد‌های سنگین‌تری مثل ادیت ویدئو‌ها و ادیت عکس‌ها در سطح حرفه‌ای را مد نظر داشته باشید نیز این لپ تاپ بسیار کمک کننده خواهد بود؛ اما در نظر داشته باشید که به نسبت سایر تراشه‌های رده بالا مصرف باتری بیشتری خواهد داشت.

باتری WRTB-WFE9L:

در کل بکارگیری یک باتری بزرگ در این لپ تاپ هوآوی شما را تا مدت‌ها از شارژ مجدد بی نیاز می‌کند. با شارژ کامل می‌توانید بدون نیاز مجدد به شارژ ویدئو‌های فول اچ دی را تا 11.6 ساعت تماشا کنید.

برچسب ها لپ تاپ , هواوی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 2462
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی